SAMR

SAMR (voorheen MarketResponse) staat voor marktonderzoek met meerwaarde. Weten en begrijpen wie je klanten zijn, monitoren, zo kun je je succesvol onderscheiden. Weet je hoe het profiel van je klanten eruit ziet? Hoe benader je jouw klanten op een effectieve manier? Willem Brethouwer: "Wij houden van getallen, maar geloven in inzichten".

bezoek de website Leusden

Contactpersoon

Willem Brethouwer

Stuur een email

SAMR biedt deze gratis dienst aan

Bijdragen door SAMR 2

SAMR heeft in 2014 als vriendendienst expertise geleverd bij het opzetten van een marktonderzoek voor het nieuw te starten platform Avermundi; om te kijken welke doelgroepen het beste aangesproken kunnen worden, en op welke manier.


Nudge

SAMR is expert op het gebied van onderzoek en heeft in 2014 Nudge geholpen - met inzet van mankracht en middelen - om het concept van de Vrienden van Nudge te onderzoeken en te verbeteren.